Härliga Måndag!!!

Meeen heeej!!! Fy, va länge sen de var jag bloggade. =( Inte bra på det jag inte, men bättre ibland då än aldrig.

Vilken härlig måndag det är i dag. Ledig nu idag och i morron efter en jobbhelg. Sååå skönt!
Upp med tuppen ändå eftersom min sötnos Jennifer ska iväg till skolan. Måste bara få träffa henne innan hon går iväg. Jennifer och jag hade förresten himla tok-roligt igårkväll. Vi kom aldrig i säng. Blir så ibland. Vi satt och snackade inne på hennes rum om allt möjligt. Man måste få ventilera känslor ibland..Tror hon hade 1000 goa vänner hon chattade med på msn. Fattar bara inte hur hon hinner med. Vilken härlig värld ändå. Så underbara ungdomar kan vara med varandra har jag förstått nu. Trycker på GILLA-knappen!!!!

Då trycker jag på GILLA-knappen igen då! Hihi. Jennifer drog iväg till skolan. Ringde till min andra underbaraste dotter Marléne en snabbis ( trodde jag ja ) =) innan jag åkte iväg och uträttade lite på förmiddan. ( Apoteket, ICA och sånt ). Hahaha....blir samma varenda gång. Vi satt säkert en timme och snackade. Här blir det också att ventilera känslor, prat om allt bus som Nova gör och allt hon lär sig varje dag, deras nya kök som håller på att ta form mm mm. Vi pratar med varandra nästan varje dag, men vi har hur mycket som helst att prata om. Har vi inte pratat med varandra på tex. 2 dagar får både hon och jag panik. Är de mamma-dotter-kärlek eller???? =)=)

Så småningom kom jag iväg i alla fall. Uträttade allt sen hem igen, och bara mööööööööös!!!! Vilken hääärlig måndag.  Jag har bara varit idag. Ensam i lugn o ro. Mina ensamma lugna dagar är heliga. Jag MÅSTE ha dom för att må bra..Man ska inte ha en massa måsten, men ett måste, MÅSTE jag ha. =)=) Legat vid poolen och solat, solat o solat. Badat flera gånger. Vi har 29 grader i poolen. Sååå underbart!!

Snart kommer Matte hem från jobbet och Jennifer kommer om en stund. Hon har friträning på Uddans. Då är det familjen som ska ha sitt. Hehe

Längtar tok-mycket till i morron. Då är det en MORMOR & NOVA-dag. Ska ha mitt hjärta Nova hela dagen så Marléne o Pierre får grejja med nya köket i lugn och ro. Dååååå blire MYYYYYYYYS!!!!

Ha de bra/// Puss o kram från lilla mig.

PS. Först tar de evigheter mellen bloggarna, sen blir dom hur långa som helst. Ja,ja =) DS


Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Vad kul att du bloggar igen, jag gillar din blogg :) Jag pratar också med mina föräldrar jämt, med pappa typ 2 ggr om dagen. Man blir liksom bästisar när man blir äldre, samtidigt som den är min pappa / mamma. Jätteskönt verkligen!



Tycker också Jennifer och de verkar så goa med varandra, skriver så mycket snällt till varandra hela tiden. Hoppas verkligen det håller i sig :)



Hade min lugna dag igår - ETT MÅSTE!



Långa inlägg får långa kommentarer, hehe!



Kram på dig!

2010-08-26 @ 11:37:12 / URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0